Subject: Teade (Sillamäe linna üldplaneeringu ja KMSH avalik arutelu)
From: Sillamäe Linnavalitsus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Date: Mon, 3 Jun 2024 15:20:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

TEADE

Planeerimisseaduse § 82 lõike 8 alusel teatab Sillamäe Linnavalitsus, et
Sillamäe linna üldplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise
aruande eelnõu avaliku väljapaneku tulemuste avalik arutelu toimub
Sillamäe Kultuurikeskuses (Kesk tn 24, Sillamäe) 19. juunil 2024 algusega
kell 16.00.

Avaliku väljapaneku kestel esitatud kirjalike arvamused ja Sillamäe
Linnavalitsuse seisukohad nende kohta on avaldatud Sillamäe linna
veebilehel https://www.sillamae.ee/dokumendid1

Lugupidamisega

Sillamäe Linnavalitsuse

kantselei

3925 700

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]